Lady's eighteen Dungun Terengganu


 

Lady’s Eighteen adalah penghasilan eksklusif untuk wanita yang kaya dengan ‘SUPER ANTIOKSIDAN’, phytochemical, nutrient, serat dan diformulasikan bagi melengkapi nutrisi yang tidak seimbang dan mengembalikan keremajaan seorang wanita.

Lady’s Eighteen Mengandungi buah-buahan yang tinggi kandungan antioksidan seperti Maqui berry, Acai berry, Goji berry, Noni, Guarana, Gac fruit, Bael fruit , Ganoderma, Brown seaweed, Oatgall, Pomegranate,  dan Labisia Pumila

Lady’s Eighteen bertindak efektif sebagai :

‘Super antioksidan’ dan Imunisasi –
Formulasi dan gabungan berries yang unggul (acai beri, maqui beri, blue beri, elderberi, cranberi, cheri beri dan camu-camu) kaya dengan carotenoid dan zexhantine (antioxidant yang melindungi retina mata), organic pigments, tannin, amino acids, flavonoids, viburnic acid, vit A dan B dan sumber vit C yang tinggi, anthocyanins adalah sumber antioksidan yang sangat kuat untuk melindungi sel daripada rosak. Ia sangat signifikan dalam penghasilan kolagen-struktur komponen tulang, kulit dan salur darah.
Lady’s Eigteen buah yang juga mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi, potassium, fiber, vit A dan B serta niacin, menjadikannya buah yang sempurna untuk menguatkan sistem imunisasi tubuh dari terkena jangkitan penyakit berjangkit oleh bakteria atau virus.  Kandungan nutrisinya yang tinggi juga akan menurunkan tahap kolesterol, melindungi kumpulan kalori dalam jantung dan mencegah penyakit kanser.

Kaya dengan kandungan Vit A, B dan C, Kalsium, Magnesium dan Pottasium iaitu elemen penting untuk meningkatkan mekanisma pertahanan tubuh dan mengimbangkan tekanan darah. Bromelain enzim yang diperolehi dari khasiat buah-buahan ini juga dapat menjadi ‘immune booster’ dalam melawan penyakit kronik.

  





Pengurangan Berat Badan, Antiaging  Dan Peredaran Darah –
Formulasi istimewa ini juga mampu mengembalikan keremajaan dan menurunkan berat badan serta mengelakkan terjadi pengumpulan lemak dalam badan, membantu melawaskan pembuangan najis dan melancarkan perjalanan darah dalam badan. Dalam masa yang sama ia dapat megembalikan tenaga dan keletihan melampau (energy fatique syndrome). Mengandungi lebih 400 bioaktif kompaun seperti triterpenoids, polisakarida dan enzim xylan cellulose.

 Menjaga peranakan dan merapatkan vagina – 
Lady’s 18 kaya dengan tannin, asid tanik, antioksidan, astringen, anti-microbial dan anti-radang. Kandungan taninnya yang tinggi baik untuk wanita yang sudah bersalin bagi mengetatkan otot vagina yang mungkin kendur ataupun longgar selepas proses bersalin. Kajian membuktikan unsur astringen juga membantu mengencangkan otot dinding vagina dan mengembalikan keanjalan tubuh. Sistem peranakan menjadi  subur dan meningkatkan fungsi seksual dan melincirkan.




TESTIMONI LADY'S EIGHTEEN

MARIA BT AHMAD (32)
Haid tidak teratur

Selepas melahirkan anak yang ke 5 pada Ogos 2014 lalu, kitaran haid saya menjadi tidak teratur. Setelah mengamalkan Lady’s 18 selama lebih setahun, saya dapat merasai perubahannya dan kini kitaran haid saya mula teratur dan stabil. Di samping itu, berat badan saya juga terkawal  dengan mengamalkan jus no 1 pilihan wanita.

WANNA (35)
Masalah keguguran rambut yang serius
Berbulan-bulan saya mengalami keguguran rambut yang serius. puan mencuba pelbaai jenis minyak, tonik dan syampu bagi mengatasi keguguran rambut yang serius tapi langsung tidak berkesan. suatu hari saya pulang melawat emak di kampung. saya terlihat lady's 18 di dalam peti ais emak. saya meminumnya sebanyak 20 ml pada waktu tengahari, malam dan pagi esoknya. keesokan petang saya dapati rambut saya langsung tiada yang gugur pada sikat. Alhamdulillah dengan izinnya. 


HASNAH BT MUDA (62)
Kulit muka kusam dan berjeragat

Hanya dengan sebotol Lady’s 18 selama 2 bulan, saya dapat merasai kesan yang menakjubkan dengan kulit muka saya kelihatan  semakin muda dan tegang. Dahulunya berjeragat dan kusam sekarang semuanya hilang, saya sangat teruja dengan perubahan yang terjadi pada kulit muka saya sekarang. Terima kasih Lady’s 18


HARGA
1 BOTOL X RM 145
2 BOTOL X RM 140
3 BOTOL X RM 130

BERMINAT???
PM / WHATSAPP +60109266926


Comments