Sunday, August 6, 2017

Korset Magnetic Therapy Lace Shape Wear



berat lebih kurang 400 gram.

Size: 
  M= 40-47.5
L= 45-55
XL= 52.5-62.5
XXL= 60-70
XXXL= 67.5-77.5
XXXXL= 75-85 
Fabric Type: Chiffon
Material: Spandex
Style: Sexy
is_customized: Yes
Decoration: Lace
Color Style: CRYSTAL BLUE
Gender: Women
Item Type: Bustiers & Corsets

HARGA;

1 PASANG RM  99
BELI 2 PASANG PERCUMA 1 PASANG
HANYA RM 198 DAPAT 3 PASANG

untung betul beli 2 pasang terus dapat 3 pasan.

Thursday, May 18, 2017

Kapsul Mak BeeDan

Jamu Mak Beedan

JAMU MAKBEEDAN merupakan jamu yang diproses secara turun termurun yang diformulasikan daripada bahan bahan semula jadi  rahsia mak bidan .

Antaran BAHAN BAHAN TERBAIK JAMU MAK BEEDAN KHUSUS UNTUK WANITA adalah :

💐 Akar Serapat
💐 Kulit Kayu Manis
💐 Bunga Saffron
💐 Bawang Putih
💐 Manjakani
💐 Herba Terpilih

✅ SIAPA YANG PERLU MENGAMALKAN JAMU MAK BEEDAN ?????

❤Gadis seawal usia remaja
❤Ibu yang menyusu bayi
❤Wanita yg sudah Berkahwin atau Belum Berkahwin
❤ Wanita dalam pantang

⛔ SIAPA YG DILARANG MENGAMBIL JAMU MAK BEEDAN ??

🚫 Kanak kanak atau Bayi
🚫 Lelaki
🚫 Wanita Hamil

🌸Antara khasiat-khasiat JAMU MAKBEEDAN🌸

✅ Awet muda.
✅ Mengempiskan perut.
✅ Melawaskan pembuangan.
✅ Menyegarkan badan.
✅ Merawat keputihan.
✅ Merawat sengugut.
✅ Menstabilkan dan melancarkan kitaran period.
✅ Mengecutkn jerawat.
✅ Ibu lepas bersalin.
✅ Merawat rahim agar kembali DARA. 
✅ Merawat tumit kaki pecah 
✅ Menambahkan tenaga WANITA
✅ Kempiskan perut.
✅ Merawat kesuburan hormon 
✅ Mengecutkn CYST
✅ Membaikpulih dalaman wanita lepas pembedahan
✅ Lenguh-Lenguh badan
✅ khasiat bawang putih sebagai ANTI MUKUS untuk bayi yang menyusu badan

JOM MANFAATKAN kesihatan & kecantikan seawal gadis lagi... 😇😇😇  hi.. hii .. hiii wanita dan remaja diluar sana jom kita amal kan #mbd ...

Www.wasap.my/0109266926
Nak kurus? Nak cantik? Nak sihat?

Bakar lemak dengan mudah..

Jom kita berjamu dgn JAMU MAK BEEDAN

Gunalah *#MAK BEEDAN*  ... Pasti memuaskan.. Antara produk yg laku keras. Jom tgok manfaat produk ni :

JAMU MAK BEEDAN bertindak secara :

👍Membakar Lemak 
👍Mengurangkan Berat Badan
👍Membersih & Penyahtoksin 
👍Meningkatkan Sistem Imun 
👍Menyihatkan & Melancarkan Sistem Pencernaan & Penghadaman
👍Meningkatkan Tenaga

Apabila usus besar sudah tidak lagi efisyen utk mengeluarkan barang buangan dr tubuh, ianya boleh menjejaskan hampir setiap aspek kesihatan.

yaya dan eida ada tak simptom mcm ni

APA ITU ANGIN DALAM BADAN???

Angin dalam badan berpunca dari aktiviti harian kita atau pun PEMAKANAN kita seharian...

angin dalam badan adalah angin yang tersimpan dalam usus yang tersekat dan tak berupaya untuk keluar.

KESAN ANGIN DALAM BADAN:
🌷 badan menjadi letih, lesu dan tak bertenaga
🌷 tak bersemangat
🌷 kembung perut
🌷 mengantuk,selalu menguap
🌷 kebas, lenguh dan sengal badan
🌷 sukar bernafas
🌷 merasa tegang di tengkuk dan pinggang
🌷 sakit kepala / migrain/ selalu berdenyut2    kepala
🌷 selalu berdebar-debar tanpa punca
🌷 hilang selera makan
🌷 semput/ badan menggeletar
🌷 selalu sendawa walaupun bukan kekenyangan
🌷 pedih ulu hati
🌷 gelisah
🌷 cepat marah

Jgn biarkan ia bersarang dalam badan kita kerana boleh MENYEKAT aktiviti dan kecerian harian...

Mengambil Kapsul MakBeeDan secara konsisten berkesan untuk membuang Angin dan menghilangkan lenguh2  badan. Ia  mengandungi 15 jns herba termasuk saffron,  bawang putih dan kayu manis.

SEBOTOL RM 59

HUBUNGI MAYA SEGERA DI +60109266926

Like FB Page Jamu mak beedan maya ( https//:facebook.com/jamumakbeedanmaya ) untuk update lebih info berkenaan Kapsul Mak BeeDan

Tuesday, February 28, 2017

Alana Kopi Hijau dengan Chia Seed dan Habbatussauda di Dungun


ALANA KOPI HIJAU
================
BACA DULU KHASIATNYA !!!😊
"ALANA GREEN COFFEE MEMANG WIN???"
.
.
Win kenapa pulak dah?Sebabnya Green Coffee ALANA adalah
= Coffee yang bermutu tinggi
= Dijamin Sedap,
= Banyak khasiat sampai nk muntah kalau baca! Gitu skali khasiat dia..😅😅
.
.
Ni kajian Doktor tau, DR OZ dh pun membuktikan GREEN COFFEE bean mmg dapat membakar lemak tanpa diet n exercise okeyh!.
.
.
Kenapa kene pilih Green Coffee Alana dan bukan yang lain??sebabnyer ada.......


========================
TAMBAHAN SUSU KAMBING
========================
Fungsi Susu kambing dalam COFFEE ALANA ni dapat membekalkan tenaga yang cukup tau, mengenyangkan dan yang paling best sbb tinggi dengan Vitamin dan Mineral berbanding susu lembu.
========================
TAMBAHAN CHIA SEED
========================
Oh la hai Chia seed kot! Mmg laa sangat2 banyak kebaikan dia. Sis share sikit kat sini, boleh mencegah kanser, baik untuk penghadaman, membuang toksin dalam badan, mengurangkan berat badan, aihh mmg kene sgt la kalau nk kurus dgn ALANA ni. 


 

Apa lagi kebaikan GREEN COFEE BY ALANA ni?
☆ Menurunkan tekanan darah tinggi
☆ Membakar lemak berlebihan
☆ Meningkatkan metabolisma
☆ Memberikan tenaga
☆ Mengenyangkan
☆ Awet muda
☆ Membuang toksin dalam badan
☆ Melancarkan penghadaman


 

===========
CARA MINUM
===========
Minum pagi 1 sachet time breakfast.
.
(Dlm sekotak 25g x 15 sachet)
=-=-=-=-=-=-=-=-=======
JOM CONTACT MAYA
=-=-=-=-=-=-=-=-======
.
sekotak RM 36
2 kotak RM 68
4 kotak RM 135
.
Nak tunggu apa lagi kan? Cepat2 whatsapp sbb stok sangat laaa terhad!
.
pm / whatsapp maya di +60109266926

Sunday, February 26, 2017

DELIMA untuk CANTIK, CERDIK, SIHAT, GEMBIRA dan SEKSI

MENGAPA DELIMA
Delima merupakan tanaman buah-buahan yang berasal dari Iran. Buahnya bulat hampir sebesar limau, berkulit keras dan kemerahan. Isinya berbiji-biji seperti Kristal.
Dalam sesetengah masyarakat, delima melambangkan kesuburan dan panjang usia. Misalnya buah delima menjadi simbol kesuburan bagi perkahwinan masyarakat di Timur Tengah.

Orang Cina pula menyajikan buah delima sewaktu upacara perkahwinan kerana ia dianggap lambang kesuburan, kemakmuran dan keturunan besar. Dalam Islam, buah delima merupakan salah satu buah yang terdapat di dalam syurga yang dikurniakan oleh Allah kepada manusia untuk dinikmati dan sebagai penawar di atas dunia.



Firman Allah s.w.t tentang buah delima;
=======================================

1. surah Al-Rahman ayat 68 yang bermaksud:
Di dalam kedua-dua syurga itu terdapat buah-buahan, pokok kurma dan pokok delima.

2. surah Al-An’am ayat 99 yang bermaksud:
Dan Dialah yang menurunkan hujan dari langit lalu Kami tumbuhkan dengan air hujan itu segala jenis tumbuh-tumbuhan, kemudian Kami keluarkan daripadanya tanaman yang menghijau, Kami keluarkan pula dari tanaman itu butir-butir (buah) yang bergugus-gugus; dan dari pohon-pohon tamar (kurma), dari mayang-mayangnya (Kami keluarkan) tandan-tandan buah yang mudah dicapai dan dipetik; dan (Kami jadikan) kebun-kebun dari anggur dan zaiton serta buah delima, yang bersamaan (bentuk, rupa dan rasanya) dan yang tidak bersamaan. Perhatikanlah kamu kepada buahnya apabila ia berbuah, dan ketika masaknya. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi tanda-tanda (yang menunjukkan kekuasaan Kami) bagi orang-orang yang beriman.

3. surah Al-An’am ayat 141 yang bermaksud:
Dan Dialah yang menjadikan kebun-kebun yang bersusun dan kebun-kebun yang tidak bersusun, pokok kurma, tanaman-tanaman yang berlainan rasanya, pokok zaitun, dan pokok delima yang serupa atau yang tidak serupa. Makanlah buahnya jika telah berbuah dan bayarlah zakatnya di hari kalian memetiknya. Dan janganlah kalian melampaui batas, sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang yang melampaui batas.



Sabda Nabi Muhammad s.a.w berkenaan delima:
==========================================

1. "Makanlah delima dengan kulitnya kerana sesungguhnya buah delima baik untuk penghadaman perut (Diriwayatkan Ahmad, Baihaqi dan Ibnu Sunni)
2. "Tidaklah buah delima yang ada pada kalian sekarang ini, melainkan sebahagian daripada buah delima dari syurga" (Diriwayatkan oleh Al-Dzabi)
3. "Makanlah buah delima dengan isinya, kerana ia dapat mencuci penghadaman." (Diriwayatkan oleh Imam Ahmad)

Imam Ghazali mengajak manusia agar merenung tentang penciptaan buah delima sebagai tanda kehebatan Allah S.W.T. dimana ia terbentuk seperti katung-katung kecil segar, dengan bahagian bawahnya besar dan bahagian atasnya tipis seperti tenunan halus dan akhirnya ia dibalut dengan kulit yang tebal mengelilingi buah delima tersebut.
Hikmah penciptaan buah delima dengan percaturan yang sebegitu rupa mempunyai nilai kehebatan yang tersendiri. Seandainya ia tidak dilapisi dengan lapisan yang halus itu, sudah tentu sari makanan tidak dapat sampai kepada biji buah delima tersebut. Dari sari makanan itulah, buah delima mempunyai rasa manis tetapi akarnya sendiri mempunyai rasa yang amat pahit. Lapisan yang membahagi ruang biji buah delima berfungsi untuk memelihara buahnya dan seluruh biji buah tersebut diliputi dengan kulit keras tetapi rasanya agak pahit adalah untuk menjaganya bebas daripada segala hama. Berikutan daripada kejadian ini menunjukkan kepada kita bahawa setiap kejadian yang Allah ciptakan mempunyai keistimewaan tersendiri.


 🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
Sudah jatuh cinta dengan buah delima yang mampu buat anda cantik, sihat, cerdik dan happy.
TAPI tak tahu mana nak dapatkan buah delima. Jangan bimbang, kami pos buah delima terus ke rumah anda atau walk in terus le Maya La Cottage di Dungun.
Delima memang terkenal sebagai buah yang mempunyai pelbagai khasiat, tapi selalunya kita bimbang untuk membeli kerana bimbang rasanya yang masam dan bijinya yang besar-besar dahlah harganya pun boleh tahan.
Insha Allah delima yang diimport dari india ini sungguh sedap, kulitnya pun cantik dan boleh diguna sebagai untuk sakit perut dan cacing bijinya pula lembut dan noleh dikunyah. Biji delima sendiri mempunyai pelbagai khasiat dan amat bagus jika dikunyah dan janganlah dibuang.
antara khasiat delima ialah:


1. Anti kanser,
2. Meningkatkan imuniti badan
3. Meningkatkan kesihatan tulang.
4. mengelak plaq pada gigi.
5. Merawat diarrhea
6. Mengawal berat badan
7. Mengelakkan kerosakan sel
8. Merawat kulit
9. Anti penuaan
10. Melindungi kulit dari kerosakan oleh matahari
11. Meningkatkan keupyaan otak
Dengan begitu banyaknya khasiat delima anda sewajarnya mempertimbangkan delima untuk dimasukkan dalam menu harian keluarga anda. Harganya berbanding khasiat adalah amat berbaloi-baloi. Kami juga menawarkan pakej buah delima india yang sedap ini pada harga lebih rendah dari pasaran.

Testimoni pembeli yang pernah merasa delima Kedai Delima


Jom LIKE page KEDAI DELIMA dan tempah stock delima anda sekarang.
ATAU 
boleh juga LIKE FB MAYA LA COTTAGE
Stock delima ini ada musimnya, terlepas kali ini kena tunggu musim akan datang pula. 


ANTARA PAKEJ DELIMA 🍑🍑 YANG ADA
(kena pm / whatsap  maya di +60109266926 untuk confirm stock)
 


PAKEJ DELIMA SYRIA
🍑🍑
 berat sekotak 5.5 Kg



 
PAKEJ DELIMA TURKI JUMBO XL
THE BEST PREMIUM GRADE
🍑🍑



   sekotak berat 5 kg (7 - 9 biji) 

PAKEJ DELIMA MESIR
🍑🍑
sekotak berat 5 kg

PAKEJ DELIMA INDIA

🍑🍑

   sekotak berat 3.5kg
 
BERMINAT???
pm / whatsapp MAYA di +60109266926


Buah delima ni Allah bagi kelebihan untuk buat manusia 
CANTIK, SIHAT, CERDIK DAN HAPPY. 
bila nak beli delima ingat khasiatnya ya. Kalau simpan dalam peti boleh tahan sebulan lebih.

Berminat???
pm or whatsapp kami di +60109266926



 PELBAGAI INFO BERKENAAN DELIMA









BUAH DELIMA dari serata DUNIA

MENGAPA DELIMA
Delima merupakan tanaman buah-buahan yang berasal dari Iran. Buahnya bulat hampir sebesar limau, berkulit keras dan kemerahan. Isinya berbiji-biji seperti Kristal.
Dalam sesetengah masyarakat, delima melambangkan kesuburan dan panjang usia. Misalnya buah delima menjadi simbol kesuburan bagi perkahwinan masyarakat di Timur Tengah.

Orang Cina pula menyajikan buah delima sewaktu upacara perkahwinan kerana ia dianggap lambang kesuburan, kemakmuran dan keturunan besar. Dalam Islam, buah delima merupakan salah satu buah yang terdapat di dalam syurga yang dikurniakan oleh Allah kepada manusia untuk dinikmati dan sebagai penawar di atas dunia.



Firman Allah s.w.t tentang buah delima;
=======================================

1. surah Al-Rahman ayat 68 yang bermaksud:
Di dalam kedua-dua syurga itu terdapat buah-buahan, pokok kurma dan pokok delima.

2. surah Al-An’am ayat 99 yang bermaksud:
Dan Dialah yang menurunkan hujan dari langit lalu Kami tumbuhkan dengan air hujan itu segala jenis tumbuh-tumbuhan, kemudian Kami keluarkan daripadanya tanaman yang menghijau, Kami keluarkan pula dari tanaman itu butir-butir (buah) yang bergugus-gugus; dan dari pohon-pohon tamar (kurma), dari mayang-mayangnya (Kami keluarkan) tandan-tandan buah yang mudah dicapai dan dipetik; dan (Kami jadikan) kebun-kebun dari anggur dan zaiton serta buah delima, yang bersamaan (bentuk, rupa dan rasanya) dan yang tidak bersamaan. Perhatikanlah kamu kepada buahnya apabila ia berbuah, dan ketika masaknya. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi tanda-tanda (yang menunjukkan kekuasaan Kami) bagi orang-orang yang beriman.

3. surah Al-An’am ayat 141 yang bermaksud:
Dan Dialah yang menjadikan kebun-kebun yang bersusun dan kebun-kebun yang tidak bersusun, pokok kurma, tanaman-tanaman yang berlainan rasanya, pokok zaitun, dan pokok delima yang serupa atau yang tidak serupa. Makanlah buahnya jika telah berbuah dan bayarlah zakatnya di hari kalian memetiknya. Dan janganlah kalian melampaui batas, sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang yang melampaui batas.



Sabda Nabi Muhammad s.a.w berkenaan delima:
==========================================

1. "Makanlah delima dengan kulitnya kerana sesungguhnya buah delima baik untuk penghadaman perut (Diriwayatkan Ahmad, Baihaqi dan Ibnu Sunni)
2. "Tidaklah buah delima yang ada pada kalian sekarang ini, melainkan sebahagian daripada buah delima dari syurga" (Diriwayatkan oleh Al-Dzabi)
3. "Makanlah buah delima dengan isinya, kerana ia dapat mencuci penghadaman." (Diriwayatkan oleh Imam Ahmad)

Imam Ghazali mengajak manusia agar merenung tentang penciptaan buah delima sebagai tanda kehebatan Allah S.W.T. dimana ia terbentuk seperti katung-katung kecil segar, dengan bahagian bawahnya besar dan bahagian atasnya tipis seperti tenunan halus dan akhirnya ia dibalut dengan kulit yang tebal mengelilingi buah delima tersebut.
Hikmah penciptaan buah delima dengan percaturan yang sebegitu rupa mempunyai nilai kehebatan yang tersendiri. Seandainya ia tidak dilapisi dengan lapisan yang halus itu, sudah tentu sari makanan tidak dapat sampai kepada biji buah delima tersebut. Dari sari makanan itulah, buah delima mempunyai rasa manis tetapi akarnya sendiri mempunyai rasa yang amat pahit. Lapisan yang membahagi ruang biji buah delima berfungsi untuk memelihara buahnya dan seluruh biji buah tersebut diliputi dengan kulit keras tetapi rasanya agak pahit adalah untuk menjaganya bebas daripada segala hama. Berikutan daripada kejadian ini menunjukkan kepada kita bahawa setiap kejadian yang Allah ciptakan mempunyai keistimewaan tersendiri.


 🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
Sudah jatuh cinta dengan buah delima yang mampu buat anda cantik, sihat, cerdik dan happy.
TAPI tak tahu mana nak dapatkan buah delima. Jangan bimbang, kami pos buah delima terus ke rumah anda atau walk in terus le Maya La Cottage di Dungun.
Delima memang terkenal sebagai buah yang mempunyai pelbagai khasiat, tapi selalunya kita bimbang untuk membeli kerana bimbang rasanya yang masam dan bijinya yang besar-besar dahlah harganya pun boleh tahan.
Insha Allah delima yang diimport dari india ini sungguh sedap, kulitnya pun cantik dan boleh diguna sebagai untuk sakit perut dan cacing bijinya pula lembut dan noleh dikunyah. Biji delima sendiri mempunyai pelbagai khasiat dan amat bagus jika dikunyah dan janganlah dibuang.
antara khasiat delima ialah:


1. Anti kanser,
2. Meningkatkan imuniti badan
3. Meningkatkan kesihatan tulang.
4. mengelak plaq pada gigi.
5. Merawat diarrhea
6. Mengawal berat badan
7. Mengelakkan kerosakan sel
8. Merawat kulit
9. Anti penuaan
10. Melindungi kulit dari kerosakan oleh matahari
11. Meningkatkan keupyaan otak
Dengan begitu banyaknya khasiat delima anda sewajarnya mempertimbangkan delima untuk dimasukkan dalam menu harian keluarga anda. Harganya berbanding khasiat adalah amat berbaloi-baloi. Kami juga menawarkan pakej buah delima india yang sedap ini pada harga lebih rendah dari pasaran.

Testimoni pembeli yang pernah merasa delima Kedai Delima


Jom LIKE page KEDAI DELIMA dan tempah stock delima anda sekarang.
ATAU 
boleh juga LIKE FB MAYA LA COTTAGE
Stock delima ini ada musimnya, terlepas kali ini kena tunggu musim akan datang pula. 


ANTARA PAKEJ DELIMA 🍑🍑 YANG ADA
(kena pm / whatsap  maya di +60109266926 untuk confirm stock)
 


PAKEJ DELIMA SYRIA
🍑🍑

 berat sekotak 5.5 Kg



 
PAKEJ DELIMA TURKI JUMBO XL
THE BEST PREMIUM GRADE
🍑🍑



   sekotak berat 5 kg (7 - 9 biji) 

PAKEJ DELIMA MESIR
🍑🍑
sekotak berat 5 kg

PAKEJ DELIMA INDIA

🍑🍑

   sekotak berat 3.5kg
 
BERMINAT???
pm / whatsapp MAYA di +60109266926


Buah delima ni Allah bagi kelebihan untuk buat manusia 
CANTIK, SIHAT, CERDIK DAN HAPPY. 
bila nak beli delima ingat khasiatnya ya. Kalau simpan dalam peti boleh tahan sebulan lebih.

Berminat???
pm or whatsapp kami di +60109266926



 PELBAGAI INFO BERKENAAN DELIMA