OFFER KEMBALI DARI 16 - 30 NOV 2014

SENARAI HARGA KOMBO SPECIAL SEMPENA CUTI SEKOLAH, MIX DUA MANA2 PRODUK UNTUK DAPAT HARGA DI BAWAH OFFER BERLANGSUNG
DARI 16 NOVEMBER SEHINGGA 30 NOVEMBER 2014
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
-A-
Al-Razi Soap = RM 34
arburtin sabun 2 KETUL RM 12
alpha arburtin serum rm 19
alpha arburtin scrub rm 17
alpha arbutin losyen rm 45
Aurora SX = RM 115
.........................................................................................
-B-
BB Cream Naturactor = RM30
Babies Blink Set BIASA = RM 40
Babies Blink Set 5 INM 1 = RM 49
Babies Blink Drink whitenin in 7 days RM 65
Bedak Arab = RM30
BVRC = RM 39
..........................................................................................
-C-
Cocoa Collagen Power Plus = RM43
Chriszen moist + serum = RM 45
..........................................................................................
-D-
D'herbs = -20%
D'Herbs, set bersalin = RM 170
Dnars TRIAL SET= RM50
..........................................................................................
-E-
Egg Mask = RM10
Genie Bra = RM 39
..........................................................................................
-F-
Fereena Ferkids = RM 45
Fereena Losyen Inch Loss = RM50
Fereena Coffee = RM32
Fereena Floral Water = RM50
Fereena Mr. Arrogant Coffee = RM39
..........................................................................................
-G-
Gold Scrub = RM 40
Garcinia Burner = RM 85
..........................................................................................
-H-
Harum Malam = RM25
Hottest Shape (slimm lotion BVRC) = RM 60
..........................................................................................
-I-
ibu putih collagen drink rm 55
ibu putih collagen drink eksklusif = RM
Ibu Putih KRIM = RM18
Ibu Putih Krim Strawberry = RM 24
Ibu Putih Strawberry SABUN= RM18
Ibu Putih Sabun = RM18
Inai magic rm 7
Inayah Beauty booster RM 129
..........................................................................................
-J-
Jamu Bidan Kampung = RM 39
Jamu Sedap Malam = RM 24
Jamu Young Gold Perfect Lady 60 biji = RM 110
..........................................................................................
-K-
K Colly = RM90
K White = RM73
Kawai white rm 120
..........................................................................................
-L-
Lip Tint = RM5
Lip Scrub = RM 18
L arome = RM 125
Lolly Pink = RM 39
Lyanaz lipstik = rm 24
..........................................................................................
-M-
Mask Sheisdo + Eye Mask = 12pcs RM10
Miracle Slimming Coffee = RM55
..........................................................................................
-N-
Naked 2 / Naked 3 EYESHADOW RM 19
..........................................................................................
-O-
OVISPA RM 65
..........................................................................................
-P-
Perla Coklat = RM 39
Perla Coffee = RM36
Perla Jus = RM33
Pinkyna White (20 sachet) = RM 45
Platinum Ladyxara = RM 57
Perfume miniature
- dior 5 in 1 basic rm 50
- nini ricci 4 in 1 rm 50
- dior 3 in 1 (botol lebih besar ) RM 50
- gucci floral for women RM 50
- Gucci Guilty for men RM 50
- Dior 5 in 1 kotak kayu RM 58
..........................................................................................
-R-
Radiance RM 140
Royal Slymm = RM 75
..........................................................................................
-S-
Sabun USA = 3 KETUL RM20
Satin skinz rm 118
Sedap Malam = RM20
Slimm n Fit Baju utk lelaki = RM35
Supra krim germany repack 7grm rm 18
Selfie Skin Care = RM 49
..........................................................................................
-T-
Tia Amelia SET = RM85
..........................................................................................
-V-
V'Asia = -20%
VARIABLE Y SERUM EYELASH RM 12
vida beauty 10%
..........................................................................................
-W-
Wis Putih Set = RM 65
..........................................................................................
-Z-
zofea RM 120
LAIN-LAIN
turtle twilight rm 30
water dispenser 3 layer rm 100
bekas beras rm 110
mini aircond rm 30
insect pest controller rm 18

BERMINAT SILA PM FB/ WHATSAPP/SMS +60109266926

Kat mana kedai maya ni????

Kedai Maya @ dikenali dengan nama MAYA LA COTTAGE terletak di hadapan sekolah Sultan Omar dan selepas pasaraya You Ho lama (sekarang dah tutup) lepas tu ada kedai roti paun lepas tu kedai insuran cimb dan kat situlah kedai Maya...itu kalau datang dari Kuala Dungun.

Nama kedai Maya buat masa sekarang ni D Aura Elegant (ni ambil alih kedai kawan) kalau anda-anda yang tinggal kat dungun tu tak sempat nak kelaur Insha Allah boleh order kami hantar. tapi ada sedikit charge dikenakan tak banayak pun rm 6. untungnya anda boleh beli seberapa banyak barang kami akan hantar ke rumah anda. apa pun boleh contact/ whatsapp Maya kat nombor 010 926 6926 / 016 988 0236

jangan lupa LIKE page Maya klik LINK FB MAYA

Top 5 Popular Products for Last 7 Days

Tuesday, November 25, 2014

Best Slim




Best Slim: 650mg / Pill 40 Pills / Bottle

HARGA:

1 BOTOL RM40

3 BOTOL RM100 



Best Slim Details :
Untuk membakar lemak dgn pantas dlm masa 30 hari, Best Slim gel lembut adalah pilihan terbaik.

Ia boleh menyekat selera makan , menggalakkan metabolisme , tiada cirit-birit dan tidak perlu bersenam


Penerangan Produk :

Best Slim gel lembut adalah 100% semula jadi untuk melangsingkan badan, ia boleh menggalakkan metabolisme dan meningkatkan tenaga, Membantu tubuh membakar lemak cepat dan menghapuskan pemendapan lemak.. Tidak perlu banyak senaman dan diet


ciri-ciri:

- 100% ekstrak herba
- tiada cirit-birit
- Selamat dan berkesan

Ciri-ciri kandungan:
1. Menggalakkan metabolisme lemak dan mencegah lemak skim bahan ke dalam bahan-bahan fungsian akan mengekalkan keseimbangan kalori sedutan badan dan penggunaan.

2 julap untuk melegakan perut dan sistem pembersihan gastrousus, cassia paling berkesan dalam mempromosikan diuresis dan laksatif santai.

Boleh dilepaskan lemak berlebihan dan toksin yang tidak diserap .
3. Mengurangkan lemak dalam darah, tekanan darah , anti- radiasi , radikal bebas dan anti -penuaan.

Kandungan :
Ekstrak Cassia , ekstrak Coix , ekstrak daun mulberi, ekstrak daun teratai , ekstrak sawi , kanji perubatan.

Dos yang disyorkan :
- Makan sebiji setiap hari sebelum sarapan atau selepas mengambil sarapan. ( Jangan mengambil lebih daripada dos yang disyorkan)
- Minum air yang banyak, Sekurang-kurang 3 liter sehari
- Jangan mengambil minuman atau makanan yang beralkohol & kurangkan minuman kopi dan teh

Tidak Sesuai untuk orang yang :
1 Penderitaan penyakit mental , Penggunaan ubat atau alkohol
2 Orang dengan hipertiroidisme , hati atau disfungsi buah pinggang
3. Risiko penyakit kardiovaskular , strok, mengandung dan menyusu

Spesifikasi: 650mg x 40biji x 1 botol
Jangka hayat : 24 bulan
Penyimpanan: Pastikan tempat yang sejuk dan kering, jauh daripada kanak-kanak





















READY STOCK....!!!

HARGA PASARAN !!!

RM 60 SM
RM 65 SS


HARGA PROMO KAMI !!!

1 BOTOL RM40

3 BOTOL RM100 


BERMINAT
SILA HUBUNGI KAMI
PM FB PAGE : MAYA BEAUTY HOUSE
SMS/WHATSAPP +60109266926

BEST SLIM can speed up metabolism and increase the energy and help the body to burn fat. It can remove deposited fat quickly. No need to go on any painful diet, nor do any exercise.
■ Slimming by 100% Herbal Extracts
■ No Rebound, No Diarrhea
■ Safe and Effective
Indication:
●Lose up to 12-19 lbs for the first month use
●Boosting fat metabolism, Reducing blood fat, Cleaning the intestines system
●Anti-aging, Clearing free radical, and Resisting radiation
●100% Natural Weight Loss Pills
●100% Herbal Extract ,Hardly Rebound, No Diarrhea
●Safe and Effective
●Can be used for both Men and Women
BEST SLIM Weight Loss Pills are produced through modern technology with pure, natural plants. BEST SLIM weight loss pills possess a magic slimming and beauty function that has been known by the people for thousands of years .
How BEST SLIM works:
BEST SLIM can speed up metabolism and increase the energy and help the body to burn fat. It can remove deposited fat quickly. No need to go on any painful diet, nor do any rough exercise
Mechanism of Action:
1. Boosting fat metabolism and blocking the non-fat material converting into fat. The functional ingredients will maintain the balance of body calories intake and consumption, control the intake of extra calories, block non-fat material converting into fat and boost fat metabolism and burn the fat continuously.
2. Smoothing the intestines to relax the bowels and cleaning the intestines system. The Cassia Seed is effective in promoting diuresis and relaxing the bowels, which can discharge the metabolism outcome and the unabsorbed extra fat as well as toxin, clean the intestines system.
3. Reducing blood fat, blood pressure, resisting radiation, clearing free radical and anti-aging. Mustard Extract can reduce cholesterol, LDL, decrease the formation of angiotensin II, adjust glycometabolism and also absorb radiation substances. Meantime it can be clear free radical and block over oxidation of fat.
Best Slim soft capsules contain multiple plants with natural slimming effect, such as Cassia Seed Extract, Coicis Extract, Mulberry Leaf Extract, Lotus Leaf Extract, Mustard Extract, Medical Amylum. These amazing pills work by suppressing the gastro-intestinal tract enzyme activeness, decreasing fat absorption, and increasing body energy consumption and decomposing fat.
Best Slim also supplements multiple amino phenols as well as copper, iron, phosphorus, calcium, potassium, zinc, selenium trace elements, etc. It also works to activate cell in vivo, eliminate the long-term-silting harm toxin with unique slimming, and expulse toxin and adjusting fat in vivo effects. BEST SLIM soft gel capsule is safe and does not cause any side effects.

Specifications:
650mg / Pill 40 Pills / Bottle

Ingredients:
Cassia Seed Extract, Coicis Extract, Mulberry Leaf Extract, Lotus Leaf Extract, Mustard Extract, Medical Amylum.
Directions:
Take 1 capsule a day before or after breakfast.
Drink more water. Do not skip meals. (Maintain a healthy and balanced diet.)
Do not consume alcohol. Do Exercise or cardio.
You can lose up to 12-19 lbs in the first month's use.
Warning:
BEST SLIM pills are not for:
1. People with psychosis or addict of drugs, medicine or alcohol;
2. People with hyperthyroidism, insufficiency of liver or kidney;
3. Women who are pregnant or breast-feeding
Precaution: Not applicable for woman in pregnancy and patients of cordis-vasal disease and apoplexy
Storage:
Store in cool (room temperature), dry and dark condition.
Shelf Life: 24 Months

Sunday, November 23, 2014

NENHONG MOONSE LIP GLOSS FOR PINKY LIP

NENHONG MOONSE RM 35

Nenhong Korea Lipgloss merupakan perona bibir original yang glossy dan natural untuk bibir anda. Nenhong korea lipgloss untuk menyempurnakan kembali warna bibirmu yg hitam karena pengaruh lipstik supaya menjadi merah kembali. Bisa juga memerahkan puting anda yang hitam karena menyusui menjadi pink cerah sehingga bikin pasanganmu makin geregetan.

Isi 30Ml

Cara Pakai Nenhong Korea lipgloss :

Setelah mandi sore, oleskan atau usap di bibir atau  tepat di puting, areola dan bagian lain yang ingin dijadikan merah,
Pijat lembut selama sekitar satu menit
Disclaimer: Hasil positif yang dialami oleh pelanggan kami dapat berbeda dengan hasil yang Anda dapatkan. Kami tidak dapat menjamin dan tidak bertanggung jawab apabila hasil yang Anda peroleh berbeda dengan pelanggan kami lainnya

BERMINAT SILA PM FB / WHATSAPP / SMS +60109266926

Sunday, November 16, 2014

Aurora SX OFFER BEST BUY

AURORA SX
SATU KOTAK RM 110
DUA KOTAK RM 200
Sofea Estetik membawakan anda Aurora SX .
Suplement pemutih paling berkesan abad ini walaupun hanya mmpunyai 4 bahan di dalamnya . Diilhamkan drpd Doktor Pakar Estetik , Aurora SX mggunapakai Pure Glutathione yg mmpunyai kadar penyerapan paling CEPAT (Maximum potential Glutathione) . Untuk pengetahuan anda , jenama kami adalah PERTAMA di Malaysia mggunakan teknologi ini (Keluaran kami adalah sejak Februari 2013) .
Bukan tu shja , Aurora SX mmpunyai Idebenone yg merupakan peganti kpd Vitamin C disbabkan cirinya yg 100x menyerap lebih pantas drpd Vitamin C . Idebenone bagus dlm melembapkan kulit dlm masa 1 hari shja serta memutihkan kulit dgn pantas . Ditambah pula dgn sifat antipenuaan dan juga mnyingkirkan toksin scara berkesan .
Nak tahu kenapa Aurora SX tak ada Collagen ??
Kbanyakan Collagen yg dikluarkan oleh pngilang adalah tidak tulin kerana dicampor oleh steroid . Perasan tak makan sesetengah Collagen mybabkan berat anda gemok ? Atau pon anda rasa gatal2 pada kulit dan mengalami resdung . Ini adalah simptom akibat kehadiran steroid di dalam Collagen .
Adakah Aurora SX mengandungi Vitamin C ??
Ya kami mmpunyai Vitamin C ttapi dalam kandungan yg rendah serta bersifat TIDAK BERASID . U all tahu tak risiko kerosakan pada dinding perut boleh berlaku jika mgambil Vitamin C dalam keadaan perut kosong ?? Tapi Glutathione perlu diambil ketika perut kosong . Bg mengelakkan permasalahan ini , sbab itu kami gunakan Vitamin C tidak berasid . Dengan kandungan Vitamin C yg rendah didalam suplimen ini , masalah kerosakan buah pinggang dpt diatasi . Tahu tak anda jika asyik makan Vitamin C akan menyebabkan terkumpulnya toksin dan juga kerosakan buah pinggang ?? Sebab itu Doktor Kecantikan melarang anda menyuntik Vitamin C secara berlebihan .
Jangan risau . Jika anda inginkan kulit yg putih melepak , gebus gebas , nak putih dengan cepat , nak kulit tak ada jerawat mahupun sebarang parut , maka Aurora SX adalah yg terbaik . Sebab apa ?? Sebab kami menggunakan Pure Glutathione (Gluta paling tulin) menyebabkan anda akan rasa kesannya dgn sangat pantas .
Disebabkan bahan2 bermutu dalam Aurora SX ni , dos yg perlu diambil cuma sebiji sehari semasa perut kosong di waktu pagi . Dos sikit ini elakkan terlebih dos , elakkan toksin terkumpul serta mnjaga kesihatan organ dalam anda .
Nak cantik itu memang , tapi kesihatan adalah yg pertama . Insyaallah .
Apa kelebihan Aurora SX ni kan ??
✔️ melembapkan kulit dalam masa 24 jam
✔️ membuatkan kulit semakin flawless , gebu dan glow seolah olah memakai makeup . Lembut apabila disentuh
✔️ kulit menjadi putih kemerah merahan dalam tempoh yg SANGAT singkat
✔️ jeragat semakin pudar sewal sebijik pengambilan Aurora
✔️ jerawat kecut dan minyak muka semakin berkurang . SANGAT PANTAS
✔️ parut slowly akan dirawat dan dihilangkan
✔️ mengecilkan pori-pori muka dan membuang blackhead
✔️ kulit awet muda , tegang dan cantik serta banyak lgi kebaikan lain .
➡️ Diluluskan KKM dan tiada kesan sampingan sebab Aurora bebas racun merbahaya hasil ujikaji makmal drpd USM
➡️ Halal Bumiputera serta mendapat pengiktirafan halal drpd Pakistan
➡️ Tak ada apa-apa pantang termasok caffein
✔️ 1 hari untuk rasa kulit semakin lembap
✔️ 3 hari untuk lihat jerawat kecut
✔️ 7 hari kulit semakin glow dan putih berseri
✔️ 14 hari parut semakin pudar dan kulit semakin gebu
✔️ 28 hari lahir kulit beby terpancar seluruh badan

L Arome

L’Arome Apple Stem Cell

banner-3 copy

L’AROME APPLE STEM CELL SLIMMING SERUM- Hilangkan STRETCH MARK, SELULIT & TAMPIL MENAWAN dan LANGSING hanya dengan sapuan mudah.
L’Arome Apple Stem Cell (30ml sebotol)



+ Produk yang anda cari selama ini telah ditemui!!
+ Produk Berkualiti Slimming Serum akan segera menggemparkan dunia !!
+ Produk Lebih mantap dan lebih cepat menurunkan berat badan anda dari semua produk yang pernah ada.
+ Terbuat dari Stemcell Apple, Alami tanpa bahan kimia.
+ Ibu-ibu lepas bersalin pasti ada selulit dan stretch mark di bahagian perut. Tak perlu ke pusat slimming yang harga ribu-ribu untuk treatment. Kini anda boleh lakukan sendiri di rumah. Hanya dengan sapuan sahaja. Mudah dan sangat berbaloi.

10007032_309847525863181_8359894631562404910_n
Sebiji epal mampu mengatasi masalah penuaan. Mungkin sukar dipercayai, namun itulah kenyataannya kerana buah epal itu mengandungi bahan anti oksidan yang sangat tinggi. Hasil kajian juga menunjukkan bahawa buah epal bukan sahaja dianggap sebagai bahan anti-pengoksida, malah ianya juga mampu mencegah penyakit barah. Secara tidak lansung ia boleh menghalang sel dalam badan daripada mengalami kerosakan dan mematikan bahan radikal bebas yang berbahaya.
Epal mengandungi elemen kesihatan ohytonutrient yang boleh melambatkan proses pengoksidaan kolestrol yang tidak baik iaitu satu proses yang berperanan dalam pertumbuhan penyakit jantung. Pengambilan sebiji epal atau jusnya setiap hari mampu melambatkan proses penuaan. Sel Stem buah itu mampu memberi kesan positif kepada manusia kerana ianya berupaya memperbaiki tisu dan sel dalam badan di samping menggalakkan penghasilan sel baru.
Sel kulit manusia juga mempunyai jangka hayat terhad, ditambah pula usia yang semakin meningkat selain keadaan persekitaran yang tidak menentu memberi implikasi negatif kepada kulit. Secara tidak lansung keadaan itu menyumbang kepada kehilangan regangan kulit, menimbulkan kedutan dan sekaligus mempercepatkan proses penuaan.
Lebih menarik lagi bahawa buah epal sangat kaya dengan fitonutrien, protin dan mempunyai sel hidup yang panjang, malah ia ada sel tisu Malus PhytoCellTec Domestica pada sel stem pokoknya. Sel tisu berkenaan didapati boleh membantu melindungi sel induk kulit manusia daripada unsur yang boleh merosakkan kulit seperti sinaran ultra ungu (UV).
Epal memiliki khasiat tersendiri yang juga bertindak untuk mencantikkan kulit, sekaligus mengatasi masalah penuaan. ia juga mengandungi kandungan vitamin C yang tinggi dan berupaya menggalakkan pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat. Sel stem buah itu berkesan mengembalikan keremajaan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel premium kulit yang menjadi sumber utama untuk membaiki epidermis iaitu lapisan luar di samping menggalakkan pembentukan pigmen kulit.
banner-4 copy
7 KHASIAT TERHEBAT L’AROME APPLE STEM CELL SLIMMING SERUM
1. MENGHILANGKAN PERUT MEREKAH (STRETCH MARK)
2. MENYELESAIKAN MASALAH & PENYAKIT KULIT
3. MENGHILANGKAN PARUT
4. MEMBUANG SELULIT
5. MEMECAH LEMAK
6. MERATAKAN PERUT
7. MENCANTIKKAN KULIT
larometestimoni2
(Keratan Akhbar)
CARA PENGGUNAAN
Cara Guna : Sapukan 2 kali sehari (selepas mandi ) pada bahagian yang kita mahu kecilkan.
Letakkan dalam 1-2 titik bergantung pada tempat sapuan.
** Jangan letak terlalu banyak sebab takut panas **
(selang berapa minat selepas sapu kita akan mula akan rasa panas pada bahagian yang telah disapu) Mudah dan senang…
Tiada kesan minyak pada tangan dan bahagian-bahagian yang telah disapu. Senang dibawa ke mana – mana…
UNTUK MENAMPAKKAN KESAN:
** SILA UKUR DULU BAHAGIAN-BAHAGIAN YANG BERMASALAH SEBELUM GUNA PRODUK INI..
** ANDA AKAN TERUJA DENGAN RESULTNYA !!



TESTIMONI BERGAMBAR : 





larome-testimonial-4
Serum ini dihasilkan melalui PhytoCellTec oleh Dr. Fred Zulli, saintis tersohor Barat menggunakan epal liar yang hanya terdapat di negara Switzerland sahaja. Beliau melihat ada keganjilan pada epal liar ini kerana meskipun terbiar dibawah pokok selepas luruh selama 3 bulan, buah ini tidak kecut dan rosak sepertimana buah-buah epal yang biasa kita makan.
Buahnya didapati masih segar kerana stem selnya yang unik dan dapat mengekalkan buah ini seperti keadaan asalnya walaupun lama terbiar. Epal ini dinamakan Uttwiler Spatlauber. Ia mempunyai banyak khasiat serta istimewa kerana berupaya kekal segar dalam 6-8 bulan walaupun tidak diletakkan dalam peti sejuk. Ia kaya dengan Phytonutrien, Protein dan mempunyai sel hidup yang lama.
L’AROME Apple Stem Cell Slimming Serum
✔ LEMAK: pembakaran lemak berlaku sangat pantas
✔ SELULIT: perubahan ketara hanya dalam tempoh 1 minggu
✔ LANGSING: perubahan yang amat ketara dlm 3-7 hari
✔ STRETCH MARKS: hampir 100% hilang dlm masa 1 bulan
✔ APPLE STEM CELL: Menggunakan teknologi Apple Stem Cell terkini dari Switzerland
+ Membantu membakar lemak berlebihan di sekitar perut, pinggul, peha dan lengan.
+ Menghilangkan selulit, orange peels, strecth marks & parut. * Boleh disapukan pada double chin. * Menghaluskan tekstur kulit. * Mengeluarkan angin2 dalam badan.
All-in-1 bottle – harga treatment jika di SPA RM1.5K-RM3K, tetapi anda hanya perlu bayar lebih kurang 10% sahaja.

HARGA MAYA BEAUTY HOUSE
1 KOTAK (2 BOTOL) RM 136
2 KOTAK ( 4 BOTOL) RM 255
BERMINAT???
SILA PM FB maya beauty house (sila klik dan LIKE)
 / SMS/ WHATSAPP +60109266926

BAJU KURUNG REGINA

Baju Kurung Regina
mesra wudhu
mesra nursing
cantik dan menutup aurat

Saturday, November 15, 2014

INAYAH BEAUTY BOOSTER

INAYAH BEAUTY BOOSTER RM 135



INAYAH BEAUTY BOOSTER merupakan supplement lengkap No. 1 Asia, terhasil dari kombinasi bahan berkualiti tinggi dan paling bermutu untuk kepuasan pengguna yang melalui gaya hidup harian yang sibuk dan tidak banyak masa untuk memanjakan diri tapi dalam masa yang sama ingin tampil CANTIK, SIHAT dan LANGSING. Dengan pengambilan 1 biji sahaja sehari, anda boleh mengubah penampilan hanya dalam tempoh seawal 1 minggu!




KEISTIMEWAAN INAYAH BEAUTY BOOSTER :
1. PURE SHARK COLLAGEN – Pertama di pasaran Malaysia menggunakan kolagen dari sumber jerung (shark) di mana kadar penyerapan nya paling pantas dan paling tinggi ke dalam badan berbanding salmon, talapia atau sumber marin lain. Ia sangat membantu dalam mengatasi masalah :
- Menggurangkan senggugut dan keputihan
- Melewatkan proses penuaan
- Menghilangkan ruam, jerawat, jeragat, garis halus dan kedutan
- Meningkatkan tenaga
- Menguatkan sistem imunisasi badan
- Mengalakkan pertumbuhan rambut lebat dan bersinar
- Menguatkan kuku dan sendi tulang

2. SOY LECITHIN – Inayah adalah supplement pertama yang mengabungkan shark collagen dan soy lecithin bagi mendapatkan bentuk badan idaman. Kehebatannya membantu pengguna :
- Meningkatkan daya ingatan
- Memecahkan lemak degil dalam badan
- Membantu masalah imsonia (sukar tidur)
- Mengelakkan penyakit kulit seperti eczema
- Mencegah pengumpulan lemak dalam hati
- Mempercepatkan metabolisma untuk membakar lemak
- Membantu dalam proses penghadaman dan mengelakkan sembelit
- Mengurangkan bengkak susu ibu menyusui bayi
- Melangsingkan badan serta menghapuskan selulit
- Mengekalkan bentuk badan ideal

3. MILK THISTLE – TONIK HATI NO 1 DUNIA. Di datangkan khas dari EROPAH untuk membuang toksin di dalam badan dan HATI. Pengambilannya membantu badan lebih bertenaga dan jantung lebih sihat. Sangat di syorkan kepada penghisap rokok, peminum alkohol, yang suka minum atau makan fast food serta yang pernah guna produk kimia berbahaya. Antara kepentingan milk thistle lain ialah :
- Membantu membina sel sel hati yang sihat
- Melegakan sembelit
- Menyingkirkan toksin dari hati
- Mengekalkan sistem penghadaman yang sihat
- Pengambilan beterusan beberapa bulan akan meningkatkan penghasilan glutathione secara semulajadi
- Menurunkan paras kolesterol
- Mencegah kanser payudara
- Menghilangkan rasa gatal, kemerahan, radang dan eczema
- Sebagai antioksidan 10x lebih kuat dari vitamin E

4. L–GLUTHAHIONE - 10X ganda lebih berkesan daripada gluthathione biasa. Menjadikan kulit mulus, halus, cerah dan gebu seperti bayi! Ia meningkatkan kesihatan kulit seperti :
- Menjadikan warna kulit sekata, lembap dan tidak berminyak
- Meningkatkan penyembuhan luka
- Membuatkan kulit lembut, licin, segar dan berseri
- Memutihkan kulit dan mengurangkan noda / tanda2 penuaan

5. MAQUIBERRY :
- Menurunkan berat badan
- Meningkatkan kekuatan dan daya ketahanan badan
- Meneutralkan radikal bebas
- Sumber Vitamin C
- Menambahkan paras tenaga
- Menguatkan tulang dan sendi
- Memutihkan kulit dan melindungi kulit daripada sinaran matahari
- Mengurangkan tahap kolesterol jahat
- Menyokong kesihatan saluran darah dan jantung

6. POMEGRANATE :
- Membaik pulih fungsi hati dan limpa
- Mencuci buah pinggang dan salur kencing
- Membantu penghadaman
- Membuang lemak berlebihan
- Mengelakkan alahan bagi wanita mengandung
- Mengubahsuai dan mengimbangi hormon bagi wanita menopause
- Membaiki sistem pembersihan dan pengaliran darah
- Merawat dan membaikpulih pesakit kencing manis
- Menambahbaik stamina dan mengcegah penyakit lemah tenaga batin
- Mencantikkan kulit
- Mengurangkan pengumpulan lemak di dinding pembuluh darah

7. VITAMIN C :
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu
- Melindungi sel tubuh daripada kesan pencemaran
- Melindungi daripada jangkitan dan selsema
- Membantu mengurangkan paras kolesterol
- Berguna dalam rawatan anemia
- Sebagai penambah booster kepada shark collagen dan L Glutathione dalam Inayah

8. VITAMIN B :
- Menukar makanan kepada tenaga
- Meredakan tekanan / stress
- Membantu tumbesaran
- Membaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur dan beruban
- Mengurangkan masalah keletihan mata
- Meredakan senggugut
- Mencegah ulser
CARA PENGAMBILAN :
- 1 biji sahaja sehari.
KANDUNGAN : 30 BIJI / BOTOL

TESTIMONI









Monday, November 3, 2014

TELUR SOTONG FROZEN DUNGUN

Assalamualaikum untuk orang2 area Dungun dan sekitarnya 

telur sotong frozen 
pek telur sotong pjg 1 kg rm 35 
pek telur sotong bulat 800 gram rm 35

nak goreng kunyit sedap nak bakar pun sedap. 




                                               





Contoh Soal Jawab pasal telur sotong frozen

  • maya 


    ok..boleh..
  • Myha Hayat
    customer

  • Friday
  • Myha Hayat
    customer


    puan, telur sotong ni tahan lama ke kat luar peti
  • Friday
  • maya 


    kena simpan tempat sejuk beku dik..kalau nak masak..kena keluarkan sejam atau setengah jam awal sebelum masak...
  • Friday
  • Myha Hayat
    customer


    puan, telur tu mmg fresh ke sampai kat tgn. cust

    tanya
  • maya 


    frozen dik...kena simpan sejuk beku dlm freezer...
  • Myha Hayat
    customer


    x maksud sy
  • maya 


    kalau nak anta kt customer...adik beli tong putih isi ikan tu...letak dlm tu masa naik keta..tahan elok sampai kt customer...pastu bg la ikut brapa pack...jgn bg sekali dgn tong tu pulak hehe...
  • Myha Hayat
    maya 


    bila kita terima nnt telur sotong tu ok x

    bila puan pos kat sy tu terima ok lg la
  • maya 


    yes...masa saya anta...amik dr freezer terus packing..terus pos kat customer..tahan 12 jam
  • Myha Hayat
    customer


    ohh ok. tp klu posmen lmbt smpai mcmmna

    maaf puan sy bnyk tanya,
  • maya 


    bkn posmen...saya anta pakai bas ekspress..xpa..kalau xtau kena bertanya dulu bg paham hehe
  • Myha Hayat
    customer


    ohhh
  • Myha Hayat
    customer


    puan, nk tanya. ada org tanya cara nk masak telur tu mcmmna
  • maya 


    boleh buat mcm2 la dik...tengok dlm fb saya...goreng kunyit..maasak lemak cili api..kari...sambal...goreng celup tepung
  • Myha Hayat
    customer


    mksud sy, cra nk cuci semua
  • Saturday
  • maya 


    ok..telur tu saya cuci dgn tepung gandum jer...pakai penapis tau...sbb takut telur yg jernih tu keluar ikut air..kena cuci dgn berhati2....jgn kacau kasar2 sgt....cuci sekejap jer ..biar dlm penapis sekejap...bila nak masak baru masukkan telur sotong...

    masa mula cuci masuk dlm mgkuk atau besen kecik dulu...masuk air sikit dan tepung..mcm kita cuci ayam tu kan...jgn ramas kuat2...cuci pelan2...pastu tapis....cuci sekali dua cukup la...pastu bole la masak


nak order sila pm / WhatsApp +60109266926

Popular Product For All Time