Halba dan manfaatnya

Halba, antara produk terawal yang saya jual selepas mengetahui yang ia boleh membantu menurunkan kadar gula dalam darah yang seterusnya boleh membantu penurunan berat badan.

Wah, bila dah tahu boleh bantu turunkan berat badan saya pun jadikan amalan untuk mengamalkannya. Saya ambil sesudu dan rendam air panas dan minum macam teh. Rasanya pahit-pahit sikit tapi bila dah biasa minum dah mula rasa nikmatnya.

Antara yang saya perasan ketika mengamalkan minum teh halba, craving saya terhadap chip kentang atau junkfood dah berkurang. Kalau sebelum ni tiap kali tengok junkfood rasa kecur air liur, bila dah amal tu boleh relax je tengok.

Bila kita google ‘fenugreek benefits’ kita akan jumpa banyak manfaat halba untuk kesihatan kita.

Antara poster manfaat halba yang dijumpai kat Google

Saya jual halba ni dalam bentuk biji dan serbuk. yang serbuk ni untuk orang yang nak masukkan dalam kapsul. Dulu saya pun ada jual juga yang dalam kapsul ni, tapi sekarang tak sempat nak kapsulkan.

Semenjan jual halba, minggu ni tiba-tiba ramai cari serbuk halba. Agaknya dia orang nak bancuh buat minum untuk tambah susu, rawat hormon atau turunkan gula dalam darah, tak pun mungkin nak buat pes letak kat rambut untuk lebatkan rambut.

Kebetulan pula stock halba kami dah sampai. 1 pek ni 200g. Kalau kapsulkan sendiri boleh dapat banyak ni, beratus biji.

Serbuk halba 200g, label tak sempat buat

Sedikit info tentang halba;

Banyak kajian yang telah dibuat terhadap halba dan didapati ianya bermanfaat untuk mengawal gula dalam darah, kegemukan, menegangkan payudara, menambah susu ibu dan lain-lain.

Kebiasaannya halba di ambil dengan cara merebus biji halba dan minum airnya.
Kini kami mudahkan kerja anda dengan menyediakan serbuk halba 100%. Jadi anda boleh ambil terus 1/2 sudu teh campur ke dalam air panas, atau coklat panas, tea panas dan boleh terus diminum.

Anda juga boleh gunakan serbuk halba ini dalam masakan anda.

Dapatkan disini;
https://shope.ee/8euc96qowD
https://shope.ee/8euc96qowD
https://shope.ee/8euc96qowD

Comments